ملفات تعريف الارتباط

نستخدم ملفات تعريف الارتباط لنقدم لك أفضل تجربة تصفح ممكنة لتخصيص المحتوى والإعلانات والوظائف المحسّنة. بالسماح لجميع ملفات تعريف الارتباط هذه فأنت توافق على استخدامها وفقاً ً لسياسة ملفات تعريف الارت باط، وتذكّر أنّه يمكنك إدارة خياراتك في أي وقت عبر النقر على "إدارة التفضيلات".

ماذا سوف أتعلم؟

Overview

Marketing is a highly dynamic and wide ranging subject area and we welcome doctoral students who wish to critically investigate both marketing theory and practice through questioning established thinking to create progressive knowledge. We value and encourage diverse methodologies and engagement with different types of organisations and contexts.

Our doctoral supervisors in Marketing are recognised experts in consumer psychology digital marketing, social media adoption and usage, sustainable and societal marketing, non-profit marketing, marketing strategy and brand management.

The Marketing subject group and researchers provides a vibrant and supportive community in which to immerse yourself, including collaborative events, as well as opportunities to publish your research and gain teaching experience.

If you study for a PhD in Marketing you will normally be linked to either the Centre of Business Society and Global Challenges (BSGC) or Oxford Regions Innovation, Enterprise Lab (ORIEL) depending on your chosen topic within Marketing.

Learning and assessment

While every candidate’s exact experience will vary according to their particular discipline, topic and methodology, there are a number of common elements that all students will undertake:

  • critically investigating and evaluating an approved topic
  • undertaking an analytical review of the existing literature in your topic area to set the theoretical context for your work and help demonstrate the gap in knowledge you will address
  • developing and then implementing a rigorous and appropriate methodology for researching your topic
  • demonstrating that your research conforms to all relevant ethical codes of practice
  • extensive primary field research, analysis and evaluation.

Your progression will be monitored through an annual process undertaken at the end of each academic year, and through two key progression points after approximately six months and eighteen months of study respectively.

في أي قسم أنا؟

Oxford Brookes Business School

خيارات الدراسة

دوام كامل (2 أعوام )

رسوم التسجيــل
£16,400.00 (US$ 20,136) سنوياً
هذه رسوم ثابتة

* السعر الظاهر هو سعر توضيحي، يرجى تواصل مع الجامعة

تاريخ البدء

يونيو 2022, سبتمبر 2022, يناير 2023, يونيو 2023

مكان عقــد الدورة

Headington Campus

Gipsy Lane,

Oxford,

Oxfordshire,

OX3 0BP, England

شروط القبول

للطلاب من الولايات المتحدة

A four year bachelor degree with a minimum GPA of 2.7. Bachelor degree requirement: 2.1 (for direct entry) with GPA 3.2; 2.2 (for direct entry) with GPA 2.7; Pass guide (for a pre-master's course) with GPA 2.0. IELTS 6.0-7.0 overall with 6.0 in reading and writing, 5.5 in listening and speaking (see individual course details).

للطلاب الدوليين

Applicants should have a good honours degree and a good master's degree at merit level or above that includes a thesis component. Applicants with equivalent experience will be considered. International students must also provide an English Language Certificate with an IELTS score of at least 7.0.

قد يكون هناك متطلبات أيلتس مختلفة بناء على التخصص المحدد.

أضف إلى المفضلة

حول Oxford Brookes University

نتائج خريجين ممتازة، حيث يحصل أكثر من 95% من طلاب جامعة أكسفورد بروكس على فرص عمل أو يستكملون دراستهم خلال ستة أشهر من التخرج.

  • أفضل جامعة حديثة في المملكة المتحدة (QS Rankings)
  • ثامن أكثر المدن أماناً بإنجلترا (Complete University Guide)
  • استثمار 220 مليون جنيه إسترليني في التطويرات منذ 2015 إلى 2025
  • تقع في مدينة أكسفورد الشهيرة، على بعد ساعة واحدة من لندن

ابقَ على تواصل